Att tänka sid det otänkbara

Att tänka sig en tanke. Att tänka tillbaka på den där första gången vi sågs. Lite konstigt kanske, men jag tror det sa klick på den där filosofi-lektionen du vet. På något vis tog du mig med storm och visst kanske jag hade en och annan starkare känsla för dig än vad som är tillåtet efter den tiden och för en vän.

Jag som inte alls kände igen dig den där dagen när min cykel gick sönder. På något vis, som jag inte kommer ihåg, blev vi vänner. Än vänskap som blev starkare och starkare, du blev någon som satte ett leende på mina läppar jämt.


I'm only me when I'm with you - Taylor Swift

Jag är bara mig själv när jag är med dig, den där fjantiga tjejen som älskar tv-spel och tycker om att retas. Som kan äta en hel pizza, dricka mängder med pepsi max och äga dig på guitar hero. På något vis vill jag bli bättre än dig, tävla med dig och bara vara med dig. Det där drivet jag har, det hittar jag i andra människor.


Så på något vis blev det något mer än vänskap, det blev du och jag. Du var min bästa vän och nu är du är du min pojkvän.


Som alla sagt, det blev visst vi ändå, mot förmodan och mot vår planering. Men det gör inte så mycket... Det blev att tänka på det otänkbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0