Sjukt tråkigt att vara sjuk nr 2

Jag är förkyld upp över öronen och vill inget hellre än att bli frisk, strunt samma om jag missar skolan nu och attd et kan vara skönt, men inget är så jobbigt som förkylning. Eventuellt magsjuka. Men ni förstår min poäng. Men när jag vaknade i morse loggade jag in på blogg.se och såg att jag hade 15 nya kommentarer och 40 unika läsare, så jag har sökt internet runt för att hitta var alla kommer ifrån men inte kommit fram till något än. 

Imorgon ska jag gå till skolan oavsett hur sjuk jag är för tydligen har min pojkvän en överraskning och jag måste vara i skolan för att få den. Undrar vad det kan vara!? Det är ändå en månad sedan vi blev tillsammans imorgon..


Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Varsågod:D

2011-02-23 @ 13:37:51
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0