ONLY

Todays a big day, idag togs min modevisningsoskuld kan man säga. Efter några smärre misstag med stoppen på catwalken så gick det grymt bra! Sen var AMOR där också och jag fick ta på honom (ööh sminka hela hans överkropp brun), men det räknas la inte som emot reglerna för i ett förhållande? Nä, jag blev ju tilldelad arbetet..
Imorgon blir det mysigt pluggeri på högskolan i Borås för att dra ett varv via arbetsförmedlingen och sedan till pojken min. Jag hoppas innerligt på att hans föräldrar slipper se min frukoststorlek på lördag..


Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Ja! ge mig dina bröst, det kan man säkert göra i framtiden.

2011-02-17 @ 23:20:12
URL: http://harlemrequiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0