Addicted

Ibland känns livet ganska bra faktiskt. Nu är det 31 dagar kvar till USA, vilket det snart kommer finnas en nedräkning på bloggen tills jag åker och en tills jag kommer hem igen. Oroa er inte, ni kommer få höra från mig även när jag är där, kan inte sluta blogga på sju veckor.. Det kommer också finnas en nedräkning tills jag kommer hem igen så ni inte börjar sakna mig.

Nu tänker jag i banorna vad tusan ska jag ge som present till min host family??? Och tänk vad gott med sommar (det är 27 grader i USA) och senast det var så varmt drack jag en sån här goding. Vatten med massor av is, jordgubbar och citron med sugrör och vattenmelon.. *njuter*


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag tycker att du ska samla ihop assa gobitar ifrån Sverige.

Liiite tråkigt tycker vi. Men kul för dom.

Kalles Kaviar, Marabou, lösgodis, sill, polkagrisar. You name it!



Sedan så är Svenskt glas väldigt attraktivt. kosta boda och liknande

2011-02-21 @ 21:04:55
URL: http://harlemrequiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0