Varje liter gör skillnad

När jag ser detta på min flaska; att varje liter gör skillnad; så dyker det upp frågor i mitt huvud.
Det är en halvliter; gör den halv skillnad eller ingen skillnad alls då? Eller måste flaskan skaffa sig en kompis?

Å andra sidan kan man vara logiskt tänkande och se det simpla i hela grejen. Att de inte kan vara mer precisa på en flaskettikett. Men hur roligt är det?

Edit: Sedan kan man vara dunderseriös och fråga sig om inte en flaska kranvatten gör mer skillnad än att köpa vatten på flaskan. Men det är vi inte mer än vad som krävs för jag har faktiskt skrivit ett lååångt SERIÖST inlägg om projektet hundratusen och flyktingfonden idag. Det får räcka.

Ps. Bild kommer EVENTUELLT laddas upp när det är möjligt för att bringa klarhet till det här inlägget.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0