Lugna lördagar

Idag har mitt liv inte varit mer intressant än att mamma har haft översvämning i sitt hus på grund av vädret. så på grund av kollektiv sömnbrist så tar sig hela mamma med familj till Göteborg och tycker att det är lämpligt att jag går upp vid tio. Vilket jag inte direkt håller med om så att säga. Men jag gjorde det för att kika på julklappar (en röd vinterjacka).

Så nu är det snart dags för lördagsmys. Så för att låta lite julig så säger jag;
"Från oss alla (alltså mig i plural) till er alla; ett varmt och väldoftande tips på korsvägen. En 3D-lussebulle som luktar lussebulle och är varm när man tar på den. Så i den mörka, blöta och kalla lördagsnatten när förmodligen alkoholen dustar ur allt för mångas kroppar så kommer pressbyrån att värma upp tillvaron lite."

PS. Detta är reklam för en reklam och inte reklam för PB. Bra då har vi liksom klargjort ett och annat. Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0