Femton minuter

I morse vaknade jag en kvart innan bussen skulle gå. Kan ni tänka er att jag faktiskt inte somnade om och struntade i skolan för dagen? Och att jag faktiskt ser ut som jag brukar, tro det eller ej!

Jag lyckades hitta ett namn på twitter och kommer försöka lägga in mina tweets här på bloggen. Har alltid velat ha någon som har 100% koll på mig; lite storebrorsayndromet. Eller inte.

Ha en bra dag; vi hörs nog under föreläsningen om den inte är intressant. Vilket jag satsar 100 kr till www.flyktingfonden.se på. För ni vet väll att det jobb de gör; alltså hjälper gömda i Sverige; gör skillnad. Var enda krona går till gömda flyktingar i vårt land som saknar de rättigheter vi är vana vid. Men mer om det senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0