Det där med sociala medier

Jag har aldrig varit ett stort fan av twitter. Mest för att jag inte förstår det. Men jag ska skaffa mig ett konto hade jag planerat. Men nu sitter jag här, en timme senare och har fyllt i mitt namn och min mejladress och tänker på vilket namn man ska ha på sitt twitterkonto. (Ja, jag vet att man kan byta senare men ändå, man måste börja med ett) Så frågan är helt enkelt om jag någonsin kommer kunna komma på ett namn så jag kan GÖRA mig ett namn på twitter. Även om you don't need to fly to be awesome så är det helt klart ett måste att kunna hoppa för att vara det. För man måste i alla fall trotsa tyngdkraften på något sätt. Så alla håller med mig? Bra. Då avslutar vi dagen med att hoppa i pyjamasbyxor och sedan ner under täcket för att sova gott. En perfekt fredag. PS. När mobilappen vill fungera med bilder så kommer det ett bildregn från idag. Den som lever får se brukar man säga eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0