The Black List

Under de kommande dagarna ska det komma upp en svart lista med portade personer från vår lägenhet. För er som missat hela lägenhets-grejen eller vill bli påminda om hur situationen ligger till. Jag bor här:

Och innanför dörren som är öppen bor jag i mitt rum. Men det som vi ser på bilderna delar jag för tillfället med Martin och Maria. Men Maria ska flytta och in kommer en ny kille vilket jag tycker kan bli lite spännande! Mitt tips till er är att aldrig ta mig seriöst förutom när jag får panik på grund av spindlar etc. Ett annat tips är också att inte lägga in för mycket egen tolkning i vad jag säger. Bra då har vi det sagt.

Men nu fortsätter vi, jag tycker det är jättespännande. För det är JAG som bestämmer. Så därmed kommer jag försöka få kontrollen så jag inte blir halshuggd för jag hatar att diska utan att vi faktiskt kan tjata till oss en diskmaskin från mr hyresvärd. Dessutom kommer det vara clean som in i bänken så länge jag har tid över men sorry boys, jag är en upptagen tjej oftast och nu när jags ka sköta både jobb, skola, familj och vänner lär jag inte vara särskilt mycket hemma. 

Jag tänker ändå poängtera den döda växten i hörnet på bild två. Den ska ut om vi inte vill ha den till julgran med glitter i till julen. Det får bli en diskussionsfråga med mig själv eftersom det är JAG som bestämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0