TOTAL LYCKA STAVAS SÅHÄR



Underbara skor till studentbalen. Efter beställning kom de hem idag och jag vill inte ta av mig dem så jag ligger just nu i sängen med dessa skönheter på mig, samtidigt som jag lyssnar på Magnus Uggla. Det känns faktiskt lite som hemma nu när jag varit här så länge.

Men vad säger vi? Borta bra men hemma bäst. Självklart finns det inget som slår att vara hemma. I'll be back both in Sweden and I am coming back here in two years to spend time with my host family again.

Så underbara skor (och billiga var dem) och tusen gånger bekvämare än de ser ut att vara, jag är nöjd.


För den nyfikna:
Jag blir 186 cm i dessa, coolt right?!

Kommentarer
Postat av: J

kul att du blir en meter längre än mig med dom på ;)

2011-04-20 @ 10:21:17
Postat av: Mamma

Passar de till stilen tycker du? Jag skulle köpt något med strass...passar smyckena, väskan och klänningen bättre tycker jag! Kolla om det finns så betalar jag dessa...styltor för att hjälpa J.<3

2011-04-20 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0