Kort inlägg om kinamat med mera

Kinamaten här är miljoner gånger bättre än i Sverige. Ge mig mer.

Nu är det snart helg och det är den sista helgen innan vi lämnar Santa Rosa och åker ut på vår semester. Det är vi värda efter så mycket plugg vi har haft under tre år på entreprenörsprogrammet. Sedan väntar 2½ vecka i skolan, bal och student och sedan ut på äventyr. Framtiden är obestämd men jag ska göra allt i min makt för att leva min dröm om att arbeta med ett mål om världsfred.

Förhoppningsvis börjar studierna till sommaren redan, annars till hösten. Alla dörrar är öppna.

________

Kommentar: Detta blev lite speciellt inlägg, jag tror jag är lite känslosam just nu. Men det kan ni ta! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma igen...

Du har hela livet framför dig - ta för dig! <3

2011-04-22 @ 00:08:16
Postat av: Vegardebba

NICE SITE WELL DONE

2011-10-26 @ 09:40:26
URL: http://vegardebba.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0