Jag lever faktiskt

Jag har haft en helt sjukt bra helg som började med skidåkning.... jag överlevde faktiskt för jag var på en skidskola heeeeeela dagen. Jag trillade ett par gånger men inte för många för alla ben i min kropp är fortfranade hela.


Efter det gick jag och la mig för att kunna vakna upp till min alldeles egna FÖDELSEDAG. Jag skulle ha ett litet kalasliknande arrangemang så mina fina vänner dök upp på kvällen och vi hade barbeque, american chocolate cake och massa snacks och huvudeventet var inte bara att det var min födelsedag utan vi skulle också se Grease. Livet kändes mycket bra och jag fick fina presenter men få för jag är ju i USA. Jag fick en väska till balen, en rosa nalle som var döpt till babe, wonder why... ton av smink och en parfym från Victoria's secret.




Igår söndag var jag ute på en runda med Ann och vi såg Redwoods och havet vilket var helt underbart. Och det var första gången i mitt liv som jag satte fötterna i Stilla havet som verkligen inte är stilla en jag tycker om det ändå.


Den vill inte vrida sig förlåt..



Livet är allmänt gott här, jag lovar. Solen skiner och jag börjar få en bränna, ibland njuter vi lite väl mycket ungefär så mycket att jag vill stanna kvar här eller flytta hit. Dessutom har jag ätit ton an apelsiner, jordgubbar och min nya drog, vindruvor! LEt me have some more please, which reminds me of that I have an orange in my bag but since I'm going to have maxican food today I wont have it until after the big presentation tonight or during it. Känns bra att jag byter språk utan att märka det.. haha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Söt tjej i backen! Akta annars får ni tio hål i nacken! Ser Fantastiskt ut Bea!!! Saknar dig! <3

2011-04-06 @ 09:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0