Jag är lyckligt lottad

Jag har det så himla bra just nu. Jag har en underbar host family som behandlar mig som sin egen dotter och som älskar att umgås med mig. Men jag är så lyckligt lottad som har en så underbar familj där hemma. Den är inte som alla andra, den är delad i två. Jag tror inte jag har förstått förrns nu hur lycklig man måste vara om man har turen att få ha fyra föräldrar istället för två. Det är dubbelt så mycket tjat - men dubbelt så mycket tillgängligt stöd. Den senare delen har jag precis upptäckt.

Jag har det så himla bra just nu. Jag har en underbar skara av vänner, några jag saknar ihjäl mig efter som inte vet om det förrns nu och andra som vet om hur mycket jag saknar dem. Jag har lyckan om att få klä upp mig fint när jag kommer hem för att gå på balen med J. Jag har turen att få chansen att åka hit. Jag har turen att få bo i ett land som Sverige. Jag är lycklig.

Albert, Axel, Alice och Tobias - ni är mina syskon och ni ska behandlas som prinsar och prinsessor för ni är så unika och jag imponeras utav var och en av er på olika sätt. Ni kommer bli fantastiska människor och med våra föräldrar är det inte svårt.

Mamma, du är den bästa och mest imponerande personen jag någonsin träffat. Aldrig kommer jag ha någon bättre som alltid står upp där för mig. Du är en förebild som ingen annan och jag vill ha dig nära i resten av mitt liv men du måste också leva ut dina drömmar. Det är inte värt att ångra sig för att man inte tog chansen när man kunde så kör hårt, du behöver det.

Alla mina vänner, jag förstår ibland inte hur ni står ut med mig. Men ni är de allra bästa, annars hade jag inte varit er vän och det tror jag att ni är medvetna om. Nu när jag ändå är på andra sidan Atlanten vill jag säga att jag lever min dröm, så go on och lev ut era drömmar.. Det är aldrig för sent.

J, allmänt tack för att du piggar upp mig med vartenda mejl du skickar. Vad skulle jag göra utan dig?!

Men mest tacksam är jag för att jag fått mitt liv och fått leva det fullt ut tills jag blivit såhär gammal och det lär bli många fler år.

Jag har inte känt såhär på väldigt länge, men jag är lycklig rakt igenom mig från topp till tå. Låt mig må såhär i resten av mitt liv och jag lovar att vara evigt tacksam. Min familj och mina vänner är bäst i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Mamma igen...

VI är så välsignade som har fått dig som vår dotter!

Du är en vacker, envis (undrar varför - och tack Gode Gud - med tanke på din start i livet), självständig och HELT ENKELT UNDERBAR!



Du gör oss så fantastiskt stolta att vi vill ställa oss på taken och skrika ut: - Ser ni henne där, Beatrice, hon är vår dotter!!! Är hon inte FANTASTISK??!!!!



Det är några fler än jag som tycker det... ÄLSKAR DIG!!! MIN dotter!

.-) <3!

2011-04-20 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0