Dagens äventyr

Morgondagen bjuder på studiebesök à la GOOGLE, Svensk-amerikanska handelskammaren och ett hemligt ställe. När jag får tag på internet så lovar jag att berätta för er och om ni inte håller i er så kommer ni blåsa av stolarna om jag har uppfattat situationen rätt.

Eftersom min dator inte vill tidsinställa inlägg får ni detta korta nu tidig morgon svensk tid och det skulle publiceras tidig morgon amerikansk tid. Men vi kan leva med det tror jag.

Så kära Aloe Vera, jag vet att du inte kan följa med mig på min resa. Dock önskar min rygg att du gjorde det. Solskyddsfaktorn dock är lite mer petite och lättare att få med sig så den följer med mig med ett leende. Jag har dock saker här som inte får följa med på min nu kommande två veckor långa semester så förlåt långa, svarta och för stora jeansleggings och en och annan fin rosa jacka. Jag ber också om ursäkt till BABE - min rosa nalle och mina balskor och smycken.

Men nu ska jag leva livet och njuta i två veckor. Vi hörs så fort jag får internetuppkoppling och om jag har tid att blogga, vad vet jag om jag ligger i solen och blir brun som en pepparkaka? Förlåt J. men jag tänker inte hålla mig ur solen och du bör hålla dig i solen för att kunna mäta dig med mig.


Lagom snygg fick jag mitt diplom igår, onsdag. Checka in ringen, det är en klocka!!

Kommentarer
Postat av: Eldaralise

very intersting site ..congratulation..

2011-10-13 @ 10:36:44
URL: http://eldaralise.blogfuture.com
Postat av: Tutorail

kan du tänka dig starta eget?

2011-10-13 @ 10:52:10
URL: http://tutorail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0