Bara för att jag kan..


Jag är ensam hemma idag så jag har ätit pasta med någon svamp och kycklingröra med ost i pulverform ovanpå. Det är riktigt gott! Som efterätt blev det denna goding, kan inte få nog, men det är inga mängder mamma (andas). Eftersom det var inspelning på tvn så kan jag inte titta så jag lyssnar på MAGNUS UGGLA på hög volym och dansar omkring i huset. Tur att ingen ser mig och att ingen vet, och ni säger inget ellerhur?

Annars har det varit kallt idag, runt 10-15 grader kändes det som och blåsigt. Det gillar vi inte, vi vill ha fint väder speciellt med mina planer för helgen som ni säkert är nyfikna på. Imorgon ska jag till Court House, polishuset och sedan på kvällen åka skridskor på snobbens arena (för er som inte vet så bodde författaren här i Santa Rosa. På lördag är det inplanerat en flygtur med min host familys flygplan och turen tror jag går längs med kusten och över GOLDEN GATE BRON. Med skräckblandad förtjusning längtar jag! Sedan ska jag på en riktig baseball-match på söndag i statshuvudstaden Sacramento, en stad som jag älskar.

Hemlängtan kommer och går, jag vill hem men jag vill heller aldrig lämna USA och Santa Rosa. Trivs så sjukt bra här! Är det någon som vill se hur jag bor med rum och så, så får ni kommentera, jag vet inte hur kul det är att se.. men jag kan säga att jag sover i en dubbelsäng lika hög som prinsessan på ärtens. Kanske inte riktigt men nästan. JAg har dessutom mitt egna badrum med badkar, jag lever lyx här! Ge mig mer! Men jag saknar också min familj och mina vänner och J där hemma..

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0