The return of Beiis

Tror kanske jag börjar vakna till liv från min koma, kanske. Vi får se om det blir någon skola imorgon. In case of, måste man ju vara utvilad. HÖHÖ, som om jag inte är det efter tre dagar i min ensamhet? Helt osocial och tråkigt.
Ibland skrämmer jag mig själv faktiskt, jag menar, är man ensam hemma och hör sina egna andetag eller fotsteg är det lite läskigt. Likaså om någon bil kör förbi här på en extremt otrafikerad väg. Så vad jag gör är sätter på musik eller tvn, högt så det skrålar och sätter mig i mitten av huset. (Vardagsrummet) Med både mobil och hemtelefon jämte mig. Mina trogna kamrater. Frågan är ju om vad som skulle hända om en stor spindel kom, blixten slog ner eller någon plötsligt hittade mig. Paranoid? Javisst!


Förstår ni att jag inte kan bo själv?
OM INTE LÄS HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0