Tå-nytt

Efter att ha slösat på skattepengar och varit hos läkaren säg ungefär varannan dag i två veckor så opererade jag bort halva tånageln. Sedan var jag så borta i huvudet att jag åkte hem och missade högskolan, det var så himla konstigt när de bedövade min tå. PÅ FYRA STÄLLEN!! Blodig och stor som en boll var tån innan ens doktorn kom. Sedan var vi fem personer på ett utrymme på 8-10 kvadrat och jag med mina gröna tånaglar började böla.

Mespropp som jag är så har jag bara legat i soffan och tittat på tv sedan jag kom hem, sånt man egentligen inte hinner göra när man går på gymnasiet. Det var sånt man gjorde i nian och ändå klarade man att sluta nian med hyffsade betyg. GALET!

Önskelista:
Wildflower by Kenza Stövletter


Kommentarer
Postat av: Ingrid

oohh snygga!!!

2010-10-14 @ 20:39:01
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Beiis

De är från Kenzas nya serie wildflower!

2010-10-16 @ 18:07:57
URL: http://alltombeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0