Konstigheter

Jag vet inte vad som händer, det är lov och jag är glad. Förutom att halva min vänsterhand strejkar, den har gått i sömnläge och pirrar sådär äckligt härligt ni vet?

Imorgon skall det handlar födelsedagspresent till min pappa och övernattning i Göteborg. Jag längtar! Har ni tur så uppdaterar jag imorgon igen, gör jag det inte så har jag det förhoppningsvis bra. Om jag inte exploderat eller något, det är ju bombhot mot centrala Göteborg imorgon, lite småläskigt, men jag ska ju bara byta buss. How hard can it be? Jag ska ju till världens säkraste ställe, Frölunda Torg, speciellt nattetid. Fast jag ska ju dit på  dagen.



Ni som känner mig vet att jag ljög om det där med att bara byta buss. Jag kommer nog titta lite i affärer med. Attans också!


Kommentarer
Postat av: Laila♥

haha hatar när armen somnar

2010-10-31 @ 20:52:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: ellie m

lite halv läskigt är det ;)

2010-11-01 @ 13:15:35
URL: http://elliestaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0