Vipps

Så var jag en soffa rikare.

Klockan tre tittade jag och mamma på saker som behövs när man flyttar hemifrån och för att få en prisuppfattning om vad kalaset kommer kosta. Koppas har jag, lakan har jag och glas med. Och säng, sängbord, hyllor och en pajform från Danmark. Men vad saknas? En soffa!

Via IKEA och MIO hamnade vi på blocket och där var en soffa utan barn, tobak eller husdjur. Perfekt! Ringde tio över tre till Borås, var där kvart i fyra och kom hem vid kvart över fem. Femtonhundrakronorjämt fattigare.

Sen kom jag hem och fick inte in soffan i mitt rum. BINGO! Men tur är att vi har en man i huset som skruvade och fixade och tillslut fick in soffan i mitt rum. Det är i den jag ligger nu, mysfaktor 10/10!

Bilder kommer imorgon! =D (JAG SKA TILL SKOLAN WOHO)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0