Världen rämnar

Min värld går under utan dig. Ingen kraft, inget mod och ingen styrka. Ingenting och allting samtidigt, vad känner jag? Ingenting. En kraftlös, ognistrande tjej gick från glad och sprudlande till detta.

Vad är livet värt numera? Vad tusan ska jag ta mig till? För en stund kommer mitt liv inte finnas, men kärleken till dig kommer alltid finnas till den återupptas igen.

Men vad tusan ska jag göra med mitt liv? Var hör jag hemma? Vem är jag?
Tiotusentals frågor men inte ett enda svar.

Kommentarer
Postat av: Denise

Det kommer ordna sig. Du vet att du kan få mycket bättre. Ingen som får dig att må sådär förtjänar dig. Så släpp honom som het potatis och lev som singel ett tag och hitta dig själv. Sen kommer du hitta någon som är så mycket bättre <3



You never find the right one if you don't let go of the wrong one.

Och när en dörr stängs öppnas en annan.



Du har alla möjligheter i världen nu. Du behöver bara tänka på dig själv, ingen annan.



Pussss och ta hand om dig nu!

2010-11-29 @ 20:16:14
Postat av: T

The road you walk on is called life. Sometimes the road can be straight and to obstacles in the way. But when the road starts to twist and gets bumpy it is so easy to just stay were you are or even turn back. But you should allways keep on going because you never know where this twisted and gumpy road will take you. Just keep in mind that if you remember the days when the road was straight and fill your mind with that it will surley go easier than expected./T

2010-12-01 @ 13:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0