Officiellt

Nu är det officiellt, jag har blivit tv-iserad. Reklam-ifierad och tvtablå-ifierad.
Eller vad det heter, jag kan onödigt många reklamsnuttars alla repliker såsom felix, där farfar sitter vid bordet; Tack för maten den var platt, mitt på bordet stod en katt, katten hette Jan Lars Evert Magnusson. Evert? Ja, det är jag själv som har döpt honom. Ungefär. Jag vet precis vilken reklam som tillhör vilket företag och det som sticker ut starkast är H&M vars reklam är uppdelad i tre fack, det är lite unikt.

Inte heller något nytt finns att klicka hem som jag inte vet om, inga tidningar jag inte läst och inga bloggar jag följer som inte haft mig där. på forumet där jag håller till finns säkert inte många trådar där jag inte har kommenterat och på facebook och bloggen är jag bara död. För jag känner mig så borta i huvudet.

Kul? Förresten är Linnea min favorit i Idol. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0