Jag älskar min mamma

Det enda jag gör är sover. Jag ligger hemma, nyopererad och slö. Äter starka tabletter mot smärtan och får mig att må illa. Inte har jag duschat på evigheter (tisdags morse) och inte ätit som jag ska sen tisdags heller. 

Men min söta mamma kom hem med kompresser, medicin, nya underkläder och två mat och bak-tidningar jag kan bläddra i. Hon är världens bästa som väcker mig vid sju för att ge mig värktabletterna för jag inte ska ha ont när jag vaknar. Hon handlar åt mig och ber mig välja vilken mat vi ska äta till middag för jag inte har någon aptit. Jag har världens bästa mamma helst enkelt, som äter middag i soffan med mig för jag inte kan sitta upp på stolar för det gör ont. 


 





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0