Fredagen den 13-1

13-1 = 12

Japp, mitt liv är ganska tråkigt.
Sedan i tisdags har de sett ut såhär:

Mamma väcker mig kl 7 och ger mig medicin.
Jag somnar om och vaknar runt 11.
Frukost börjar jag tänka på vid tolv men får inte tummen ur förrns ett.
Jag tittar på ANTM från igår, Oprah, Extreme home makeover, ANTM för idag osv.
Under tiden sover jag och lillebror kommer hem.
Mamma kommer hem och senare kommer min låtsaspappa hem.
Middag serveras, middags äts.
Navy CIS kl 17:55.
Nyheter, sova, nyheter, sova.
Jag går och lägger mig vid nio.

Men idag! Då ände det annat.
Det var andra program på tvn, jag åt pizza till frukost och det är idol.
Dessutom kom lillebror hem tidigare.

Någon som vill byta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0