Vinnaren är..

Jag utser härmed en stolt vinnare i min tävling!
Linn S som fick 9/10 rätt, vilket är mycket imponerande.
Jag sa att hon inte kunde få en miljon, men annars ett valfritt pris och gissa vad hon ville ha?
En yoghurt! Och det ska hon få så snart jag har fått studiemedlet.

Jag är så snäll!

PS. Jag kommer nog utlysa fler tema-tävlingar med fina vinster, ofta valfria. Och kom ihåg att jag alltid kan skicka något på posten.

Förresten, jag kom på att alla sötnosar som vill vara med i ett stalker-projekt är hjärtligt välkomna att mejla mig på [email protected]. Det kommer bli spännande och kosta ungefär 25 kronor med porto, mer än så kan jag inte säga här, utan mejla på nu!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hey! Hade jag inte alla rätt? :p

2010-05-28 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0