Vem är jag?

Hjälp hade inte varit fel för att skriva ett brev till blivande värdfamilj är inte det lättaste.
Jag ska som några kanske vet åka till USA nästa vår och bo hos en familj i fem veckor. Där med måste jag beskriva mig själv vilket inte är det lättaste.

Vem är jag och hur ska jag presentera mig själv i ord?
Vad vill jag göra med mitt liv? Ja, vilka mål har jag?
Och vad kan hända på resan? Vad är jag rädd för? Och allergierna?
Vad vill jag göra i Santa Rosa?

Jag funderar på ett enkelt upplägg i bilder. En bild på mig. En bild på vad jag tycker om med bildtext. En bild med mina mål och en bild med mina intressen. Som bloggen. En bild på min familj. En bild på mitt liv.
Det hade nog varit coolt att utgå från bilder. Men också svårt. Men mest coolt.







En människa som jag tycker om frihet, havet är en frihetssymbol. Det visar trygghet och samstämmighet mellan jorden och dess skapelser. Sådant som vi borde värna om. Jag bryr mig mycket om andra människor och jorden och en av mina allra högsta drömmar är att få hjälpa människor, kanske genom FN.

På fritiden så skriver jag på min blogg, bakar och målar. Det är tre olika sorters konst som intresserar mig mycket. Jag driver min alldeles egna blogg om mig och min humor, konsten där är ett faktum. Inte bara i layout utan även i konsten att skriva underhållande.

Usch det här är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0