Tävling

Nu tänkte jag att ni som är egagerade och uttråkade ska få en liten utmaning!
Orkar ni svara får ni la kommentera eller något och inte tjuvkika på tidigare svar.

Den med alla rätt först kommer få en länkning på min blogg eller välja ett bloggämne för mig.
Spännande!

Nu till utförandet, ni ska med hjälp av de meningar jag ger er skriva vilken film meningarna kommer ifrån.
Tips: Det är disney och musikaliska texter. FAIL PÅ ER SOM GOOGLAR!

1.
Hur högt orkar trädet att nå
Om du fäller det
Vem kan svara då


2. 
Bibidibobedibo

3.
Åh hum, vår säng är dum
Den är ju ingenting

4.
Alla har en plats.
Allting har en mening.

5.
Jag kan lära dig se
bortom magiska under
oförglömliga stunder
om du flyger bort med mig

6.
Finns det ett pris för verklig dumhet?
Då har jag redan vunnit
Men ingen man får mig att vackla
Det är historia, tid som svunnit

7.
Och allting som du kring dig ser

8.
Rörda av en ton
I en melodi

9.
Ingen kan ta oss
flå oss och ha oss


10.
Säg det till alla
Hmmhmmhmmm
Och jag älskar varje steg jag tar
Går i solsken javisst
Hmmhmmhmmm
Och jag har bästa vägarna kvar

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Ekke

7 rätt :D

2010-05-26 @ 22:22:21
Postat av: Linn

2010-05-26 @ 22:45:45
Postat av: Anonym

2010-05-26 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0