Så sjukt jävla sjuk

Man känner sig ganska fail när man är magsjuk, törstig, har feber, mår illa och har mag-problem.
Och man inte kan dricka något av mängder för man är rädd att det ska komma upp igen.

Den här natten har inte varit att leka med, så svag att jag inte ens kunde stå på benen. Jag höll mina föräldrar uppe så de bara fick någon timmes sömn. Och jag är 18. Men kom inte och säg att ni inte hade väckt er mamma/pappa om ni hade spytt mitt i natten och inte kunde stå upp.

Nej men nu ska jag väll sluta gnälla, jag lever ju och det är positivt.
Tacka vettja 1177.se, Egenvårdsguiden.

Förresten, aldrig har vatten varit så gott som det är just nu. Det är nog bara för jag inte kan dricka det.
Fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0