Random, random

Efter en rykande het shoppingrunda i Gällstad med pojkvännen och mina föräldrar så kom vi hem helskinade. Lite fattigare men mer materiellt rika, hur det nu går ihop. Inredning till vårt framtida hem tittades ut, eller det var så mamma sa. Frågan är hur hon vet vad som kommer hända i framtiden. Men i alla fall så somnade vi sött efter en 1½ timmes prommenad och 10 minuter Avatar. Vi börjar nog bli gamla, helt sjukt.

Och idag bär det över till storstan, grillning med världens bästa tjejer och Erik såklart. Vi firar ju trots allt fyra månader i helgen vilken borde firas starkt.

Jag kom hem igår, helskinad som jag sa, med en supersöt tunika som troligen ska bäras idag. Bilder kommer nog, för jag hoppas att jag kommer ihåg att ladda min kamera innan vi drar iväg. Bäst att göra det på en gång, jag är ju så himla glömsk.

Dessutom är jag bäst på att brottas med Erik, rent ut sagt, han suger. Muhaha, nu kommer han bli skitsur!

Jag hoppas ni kommer ta vara på denna långhelg på samma vis som jag, vila, umgås och ta det lugnt. Grilla och njuta fullt ut. Lycka till!


Copyright Erik Jagstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0