Polis-polis potatisgris

kan ta sina 800 kr. Vadå 800 kr för pass och id? Vill de inte att jag ska kunna identifiera mig?
Nä, nu är jag förbannad. Varför kan man inte ta och använda samma bild och samma namnteckning mm?
SÅ MYCKET LÄTTARE! (plus att man säger vad det kostar innan man gör det är rent hyffs så man inte slösar sin eller annans tid!)

Sån tur är så ska mamma betala hälften, vilken ängel hon är. Och en del av min och min pojkväns resa till Tunisien. Det känns coolt.

Dessutom taggar vi 40 minutaren imorgon, på med joggingskorna!! Så kanske jag kan springa ut min ilska.
Usch. Dock tar det bara fem arbetsdagar innan jag får det. Det känns ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0