Grill, gnäll och inget skäll

Jag älskar när jag inser att folk inte bara är dumma i huvudet utan också snälla.
När livet är bra och febern på väg ner. Sommaren kommer och tröttheten håller på att lägga sig.
Så nu ska det nog vilas lite till, så lite mat jag fått i mig under de senaste dagarna är lika mycket som jag får i mig på en dag ungefär. Toppen upp och botten ner det vill säga fötterna på jorden. Så nu bjuder jag på fredagsbilder så slipper ni mitt gnäll.


De allra bästa.

-Den fantastiska fyran - Citerat Erik

Natta och jag

Linn och Siri


Erik och jag. Kärlek.

Tack för en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Natta (: <3

Tack själv gumman!! <3 Du är bäst!!! :D

2010-05-18 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0