Äntligen klar!

Två och en halv timmar senare har jag äntligen fixat en ny design på bloggen. Jag som borde ha pluggat.
Men börjar man 12.10 idag så gör man och nej jag tänker inte säga att jag går i skolan till 18.00 idag.
Jag sa det inte! Jag bara typ råkade nämna det, nästan..

Förresten så ska det fotas i helgen, jag och min pojke ska ta lite foton. Vad, var och hur låter jag vara osagt.
Wait and see, I promise you will notice the result here.


Dagens simpla höjning: Mobilt bredband och laptop. Behöver jag ens argumentera?


Dagens simpla sänkning: Långsamma människor i trafiken som inte har någon anledning.
(Acceptabelt är till exempel övningskörning, moppebil om den nu måste ut på vägarna och traktorer)

Har ni en vanlig bil, håll er till gränserna! Säger jag som inget körkort har.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0