It-filmen Alice i Underlandet

Jag lever, tro det eller ej! Men min hals plågar mig till döds. Är det inte typiskt att när det enda man verkligen vill är att vara hos Erik på hans 18årsdag, nu har alla planer eventuellt ställts in på grund av min hals. Jag är världens lyckligaste. Dock är glass väldigt gott just nu!

Jag längtar tills på lördag, då blir det melodifestivalsfinal och kanske bio med världens bästa! Nu ska jag se till att bli frisk så jag tror jag ska sova nu, klockan halv sju. Helt okej!


Det här blir den filmen vi ska se, tror faktiskt den är grym!


Kommentarer
Postat av: Madden

Gud jag vill så se den filmen <3

2010-03-09 @ 15:11:21
URL: http://ekeroth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0