Ta mig till havet

Det är värt att leva fattigt en dag för att få vara kung för en dag!

Det var precis så jag kände i måndags, jag åkte till min käraste på eftermiddagen och så fick JAG bjuda honom på en latte och i gentjänst fick han hjälpa mig att bära. Som han brukar få göra. Vilken stark pojkvän jag har. Det tycker vi om! Men i alla fall, poängen är att han ville ha mig där på morgonen på sin födelsedag igår. Och eftersom jag är ledig så kunde jag inte vara bättre än att sova över. Helt sjukt underbart, jag vet nu att min pojkvän inte vet vad som skiljer en skata från en kråka och därmed fick han en fågelbok av sin familj. Av mig fick han ett graverat halsband med texten "It's a kind of magic" på framsidan och B *hjärta* E på baksidan. Han blev superglad och då blev jag det med! Även om jag inte hade någon röst, hög förkylning och halsont.

Den dagen spenderade Erik i skolan och jag hemma hos pappa/på frölunda torg. Myspysigt, ellerhur? Men kvällen var ändå bäst! Jag fick följa med till Hard Rock på avenyn och äta och efter det bowlade vi, Erik vann efter sin pappa. Det var så sjukt bäst! förrsten så vann jag efter Erik och efter Eriks pappa. Coolt ellerhur?

Så vi var verkligen kungar! Det var underbart. Jag är lyckligast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0