Spansk grammatik

är dagens rubrik.

Som jag har gjort klart innan så är spansk grammatik lika med fransk matematik.
Om ni missat det, läs HÄR.

Så nu vill jag bara att snön försvinner, solen lyser och att fredag kommer fort för det betyder lov!
Lov, lov, lov! Och födelsedag och jobb. Lycka. Äntligen är min sötaste pluto vektoriserad och kan nu tryckas upp i oändligt stora och små upplagor. Lite får man väll skryta?

Vet ni en sak?


Nej, inte jag heller.






Jag vet många! haha.. vilken tråkig fråga, på en tråkig blogg, och tydligen är göteborgare tråkiga, otrevliga och drar massa dåliga vitsar. Nu är det dags att vara tråkig, otrevlig och bara dra tråkiga vitsar för att se om någon kallar mig för typisk göteborgare!

HEJDÅ! förresten, jag har prov idag. Jag kommer dö! *Lycklig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0