Mardrömmar och ritualmördade kaktusar

Förlåt min inaktivitet men jag har och är fortfarande ostabil, skolan dödar mig. Igår pluggade jag massor företagsekonomi och idag gjorde jag provet. Jag borde tvätta och städa, har ett enormt smuttvätteberg i mitt rum och eftersom Erik kommer hit imorgon kan det inte se ut så. Det får jag göra sen, dessutom ska jag ta och unna mig en riktigt lång natt sömn och inte hoppas på några mardrömmar. Har inte skolan stiget mig åt huvudet när jag drömmer om att jag har ett fett stort prov dagen efter och jag har inte pluggat något så kommer ALLA mina kompisar och frågar om jag vill hjälpa dem med problem och läsa deras uppsatser och jag kan inte säga nej. Det var riktigt jobbigt att drömma. Jag kanske borde läsa boken jag köpte för två veckor sedan. Hade jag gått i nian nu hade den varit utläst och jag hade säkert köpt två böcker till och läst ut dem med.

Jag tänkte bara säga att saknad är den jobbigaste känslan som finns, till och med ett liv på soppa hade varit bättre. Och jag tycker inte om soppa. Stress är inte kul heller, därför vill jag bli gammal och bosätta mig typ långt bort från stressen. Vilket aldrig kommer hända, jag kommer säkert sitta som en gammal 50årig tant och blogga för det var så man gjorde "på den gamla, goda tiden" då ingenting var så avancerat. Och Erik vill bli gammal gubbe med käpp och helst av allt vill han punktera grannbarnens fotboll och ritualmörda en kaktus i badkaret. Ehm, vad är det för knäppis jag har gått och kärat ner mig i egentligen?

Förresten, jag tror aldrig han sagt kaktus, men det låter coolt!

Nu äre käk och ni får underhålla er själva ett tag. Lycka till!
Otherwise you can kiss the rain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0