Lars Vilks

-[Jag tar ingen värdering i om dte var rätt eller fel att avbilda och publicera den omtalade bilden. Jag tycker bara situationen och hans beteende är roligt, okej?]-

Men han är nog den coolaste gubben ever! Inte för det där han och danska tidningen gjorde för tre år sedan utan för han verkar ko-lugn enligt Aftonbladets påhittade nyheter (som är de enda nyheterna jag läser för övrigt) även om han varit mordhotad till och från sedan hans bilder publicerades. Lite kul är hela den saken i alla fall, folk här uppe i norden (eller danskarna som publicerade den förbjudna bilden) hävdar sin yttrandefrihet medan muslimerna hävdar att det är fel eftersom det är fel att avbilda deras profet. Speciellt som en rondellhund. Förresten, lite mer komiskt är det att 'hund' är ett skällsord i deras kultur. Men erkänn han är cool som vågar? Och han dessutom litar på SÄPO så mycket (tror jag.. han kan ju inte lita på sin rostiga yxa som han tydligen har jämte sängen) Och skulle jag nu mörda någon som går ut med att han sover med en yxa jämte sängen och har ett elektricifierat taggtrådsstängsel typ runt sitt hus hade jag varit smart och inte mördat honom med kniv. Men usch vilka tankar, mörda är fel. Bara så ni vet.

Och förresten, Aftonbladet bjuder på ett och annat gott ibland asså! Även om det mesta är påhittat. Tänk vilken fantasi alla journalister som jobbar där måste ha! Och tänk vilka roliga jobbintervjuer!!

Nej nu ska inte fantasin skena iväg. Men tänk er.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0