Läkare = skit

Hej alla där ute! Idag känner jag mig som värsta snackar'n med hesast röst. Helt okej det med efter en tretimmarsvandring runt på UFmässan. Förresten, vet ni vilket stolpskott jag har till läkare? (Eller hade..)
Den jäveln har skrivit ut FEL medicin! Han har skrivit ut ventolin (vilket jag är allergisk mot) istället för den medicin som jag hade innan. Jag är så jävla pissed! 

Är inte det förjävligt att en läkare skriver ut fel medicin? Tänk så hade jag inte varit medveten om att det är ventolin i den medicinen han skrivit ut och så hade jag fått enorma allergiska reaktioner? Sen att jag fick be min snälla låtsaspappa hämta min medicin hos pappa var jättejobbigt, men snällt. För jag blev ju liiiite bättre.

-[För er som missat det så är jag sjukt hes, ont i halsen och småförkyld och har varit det ett tag, det känns som ett astmaanfall dygnet om  ungefär om ni kan sätta det i perspektiv]- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0