Jag söker jobb

Det är precis det jag gör, söker jobb som inte vill ha CV. Lyckat, right?
Kan inte alla ta allt via möte eller telefon? Blä på CV-skit.

Saken är att jag inte kan något, jag har inget körkort och inga muskler. En onormal hjärna med knäppa idéer, jag är inte som alla andra. Helst ligger jag i sängen hela dagen med min pojkvän, diskuterar onormala ämnen som att dansk mjukglass är godare än svensk. Jag är driven och nytänkande har jag hört, kan svenska och engelska men inte spanska fast det har jag läst i snart sex år. Annars har jag inte svårt att lära mig, typ anställ mig? *ser söt ut*


EDIT: Tydligen kan min pojkvän intyga att jag är en jävel på att kyssas. Men ta inte det seriöst, ni kommer inte få testa.
,

Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

hahah exakt allt de kan du juh skriva på ditt CV :O de blir nog lyckat då!! ;) xD pöss!<33

2010-03-02 @ 21:42:42
Postat av: Sandra

Haha, palla sånt ;)

2010-03-03 @ 00:04:29
Postat av: Beiis

Pengar är ju inte fel Sandra ;)



Tiff: Haha, tack <3

2010-03-03 @ 19:30:49
Postat av: Sandra

haha ne precis.

Sj håller ja på med samma sak... ska skicka ett mejl imorn till en kontakt.. bli solstråle på ngt ålderdomshemsgojs på vårdcentralen, låter helt ok

2010-03-03 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0