Inför en lååång skoldag

Hata 'blogg.se' just nu! Nyss så skrev jag ännu ett världsrevolutionerande inlägg som skulle förändra världen, något nytt och något spännande men inte publicerades det. Nu ska jag ila till lektion, teori - idrott låter ju skoj! Det och att vi går till halv sex idag typ gör ju ingen lycklig.

Ni kanske undrar om jag har några hemliga projekt på gång eftersom det förra var om Eriks födelsedagspresent (ett graverat halsband). Så nu lovar jag, innan jag somnar idag ska jag ha ett hemligt projekt till och dessutom borde jag skapa en anonym blogg där jag skriver upp alla hemliga projekt. Det hade varit superskoj!

Jag vet, jag vet, jag vet något du tror jag inte vet.
Något om den tjugosjunde mars, något om sommarn, något om helgen efter påsk, något om påsk och något om påsklovet.

Vad det är vet ni kanske, men tro mig det finns mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0