I make the headlines

Jag hade värsta diskussionen på svenskan idag om Arn, boken där jag läst ett kapitel och sett 20 minuter av filmen. Riktigt skönt att ha det gjort! Så efter maten blir det råplugg av företagsekonomi, jättekul!

Men för att skippa den tråkiga biten så tänker jag på allt det roliga! Idag har jag fikat med Madden, det var supermysigt och jag älskar vårt skvaller, det är som inget annat. Det vet du! Sen sprang vi på Anna på vårt place (donken) och tog en sväng förbi H&M. Alltid lika kul med dessa brudar! Dessutom är det bestämt att på påsklovet så ska vi fira min födelsedag med att gå ut på krogen, fy tusan vad skoj! Kan inte annat än längta.

Schlagerlåtarna spelas frentiskt på radion om ni undrar eller har missat det. Vilken är favoriten?
Min är Salem Al Fakir - Keep on walking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0