Hemliga projekt (1)

Måndag är inte okej. Dessutom hatar jag Arn, regn och slask.

Däremot älskar jag tankarna att jag slutar 12.10 (13.20) idag, ska fika med Madden och fixa ett av alla mina hemliga projekt. Måste bara säga att jag har fått min pojkvän att äta godis, vilket han inte tycker om. Snacka om att lyckas! Det var ett av mina hemliga projekt, vad nästa är lär nog avslöjas om 2½ vecka om inget nytt kommer upp. Eller just det jag har just nu 2 hemliga projekt på G, det ena går bra och det andra kommer gå bra efter ett tag.

Så nu ska jag ta tag i mitt liv, jag är inte avundsjuk på alla som har sovmorgon idag. Absolut inte. Jag ÄR glad att jag är i skolan efter en helg utan sömn. Jag ÄR verkligen det!

Kommentarer
Postat av: Ekke

Så det var ett hemligt projekt...:P

då återstår det att se vad dom andra projekten är:D

Lycka till med dom vad det nu än är:P

2010-03-01 @ 10:35:07
URL: http://ekkemusikblogg.blogg.se/
Postat av: Beiis

tihi ;) spännande!!

2010-03-01 @ 17:27:02
Postat av: Madden

Du jag och fika... Underbart <3

2010-03-01 @ 21:41:20
URL: http://ekeroth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0