Fler mardrömmar

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.. nej men jag drömde att jag var i Uppsala eller något sånt och så skulle jag hem till Göteborg men tåget skulle inte gå förens 6 timmar senare. Så kom det ett tåg till Stockholm och jag hoppade på i hopp om att det skulle gå ett mellan Stockholm och Göteborg innan det skulle gå ett från Uppsala. Said and done, så när jag kom fram till Stockholm så gick det inga tåg till Göteborg alls och så springer jag på en tjej i min klass som jag tydligen inte kom överens med och undrar hus hon ska ta sig hem. Hon var riktigt elak och sa att hon inte tänkte berätta det men att hon skulle åka hem om en vecka. Och jag fick inte veta var hon skulle bo heller och ingen jag känner i Stockholm svarade. Snacka om panik.. Lämnad ensam på en tågstation i en stad jag inte känner mitt i natten utan någon som helst kommunikation med någon jag känner.

Tycker inte om mardrömmar. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0