Druckit en 08a?

Jag och Erik har ett samtal om man ser tvn om man ligger på golvet i mitt rum.

Erik: Men ser man tv:n då?
Jag: Man kan vrida på den, pucko!
Erik: Okdå men du... kalla mig inte stockholmare ok?
Jag: Vad har stockholmare med saken att göra?
Erik: pucko = stockholmare
Jag: meh -,-
Erik: hallå eller xD har du aldrig druckit en stockholmare/08?
Jag: *Funderar*
Nej, men jag har en i kylen som jag fick gratis på maxi.
Tillsammans med den frysta vitlöken.

Fryst vitlök tänker ni? Det är så man gör i Borås.
Jag tänker att stockholmare och göteborgare har en sån där hatkärlek. Den är söt.
Jag vill också bo i Göteborg.

Vill ni veta vad jag fick mer så var det:
Fryst vitlök
Pucko
Deoderant
Munskölj
Tvål

Ehm, man ser inte vad som inte passar in i Borås. Det har något med deras r och s att göra tror jag.
Tror inte ni det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0