Kärlek och världsfred

CHACHA BLOGGEN!:D

Jag har ingen röst, så jag får ta och skriva istället:)

Helt jävla awesome!!! (!!!=Jag menar allvar)

Är hos Erik nu!:D

typ...

/ Erik

Det ska bloggas imorgon, jag lovar! Jag hade egentligen skrivit en jäkla massa här men blogg.se ville inte låta mig publicera (alltså gick det inte och det försvann) det jag hade skrivit här hade förändrat världen och alla hade blivit vänner med varandra på grund av den texten som skulle varit här. Och nej, den handlade inte om tofflor käraste. Den handlade om varför jag satt i skolan under nästan halva min studiedag. Hur jag gnäller om mitt halsont, min skenande röst och om att Erik har för få kuddar. Nej men ärligt, har vi inte det alldeles för bra för att ha så många andra människors öden bakom nyheterna som media tar upp. Jag hatar all sorts media som inte tar upp de egentliga problemen utan fokuserar på sånt som inte är viktigt. Aftonbladets påhittade och irrelevanta nyhetsrubriker skiljer sig från "Här hyllar de Stalins födelsedag" utan att förklara varför ryssarna hyllar ett sånt stolpskott. Och sedan kan de tillägna en halv sida åt kära gamla Gertrud som inte fick ta med sig sin käpp på flyget för den ansågs vara ett eventuellt vapen.. Ibland är världen allt bra korkad. All sorts media.

Kommentarer
Postat av: Viskan

Hur kan du säga att Stalin är ett stolpskott?! Trodde bestämt att du va kommunist! Testet sa så iallafall :O

2010-03-09 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0