Amortering + databokföring = döden

Nu har vi börjat med databokföring igen och även om jag fick rätt nu direkt för första gången så är det förbannat tråkigt. Jobbigt och tar lång tid. Men jag ska iväg efter skolan och träna med Anna, det är jag värd!

Första gången på evigheter dessutom är jag ledig imorgon. Det är riktigt lyxigt! Jag satt och drömde med Erik på telefon igår om att jag skulle åka till honom idag och eftersom han slutar 11.20 imorgon så skulle vi laga lunch tillsammans efter vår nya kokbok (den för idioter ni vet). Men sen kom jag på att jag borde plugga istället, eller sova.


ONSDAG TILL HELGDAG!


ONSDAG TILL HELGDAG!


ONSDAG TILL HELGDAG!


ONSDAG TILL HELGDAG!


ONSDAG TILL HELGDAG!



ONSDAG TILL HELGDAG!


ONSDAG TILL HELGDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0