Telefonförsäljare

Jag hatar DN. Jag seriöst hatar DN. De ringer, jag svarar, mina föräldrar är inte hemma, vi lägger på, de ringer igen, jag svarar, mina föräldrar är fortfarande inte hemma, vi lägger på och de ringer igen. Förstår ni systemet?

Först sökte de mamma varenda gång hon var ute och gick, jag bad de ringa tillbaka om en timme och de ringde upp nästa dag när hon var ute och gick igen. Sen när de fick tag på henne så började de söka efter min låtsaspappa när han jobbar. Jag ber de ringa om en timme, de ringer nästa dag. Vid samma tid. Ja, ni förstår nog min frustration. Men det värsta är att jag ALLTID svarar och att mina föräldrar INTE är hemma när de ringer.

Så det är ju inte tidningen i sig utan det är alla telefonförsäljare/kontaktgubbar och gummor. Usch.

Tänk om de bara sökte mig, från Aftonbladet eller något.. *drömmer*

Vad tycker ni om telefonförsäljare? 


Lånad från metrobloggen via google.


(Ja, jag vet om NIX och vi är med där, men vi är tydligen kunder utav DN så det gäller inte då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0