SVIMMA INTE!

Jag suger, jag och motorer. Jag suger. Jag kommer femtio meter, superstolt för jag lyckas starta jäveln och sen kommer jag dessa femtio meter och så puff-puff-puff dör den. Och så kommer en enorm traktor så jag får rulla ner för backen och är ungefär hundratjugo meter hemifrån, i uppförsbacke. Och med en moppe på hur många kilo som helst orkar jag inte dra den uppför, det har jag gjort en gång. Men idag är jag svag på grund av min hemliga sak. Som gjort att jag kommer i mina shorts igen. Haha!

Det värsta är att min pojkvän kommer få fixa allt sånt sen. Stackaren, men det är inte mitt fel att han valt volvos gymnasium och kanske får praktik i kina. *skryter*


Detta är liknande vår jävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0