Kommande sommarlov med älskingen

Du är som sommaren själv och jag har nyss gått på lov.
Du är som vintern för den som älskar att åka skidor.
Du är som höstens färgexplosion för den som älskar färger.
Du är som vårens blommor för en florist.

Du är som havet för mig, något jag älskar.
Du gör mig hel.

Så som sommaren ger utslag till hösten som förbereder oss för vintern som sedan bryter mot våren och sedan övergår till sommaren igen. Du fulländar mig. Så som alla årstider fulländar varandra.

Så tänk dig en sommarkväll tillsammans med den ni älskar, tänk er in hur han eller hon tar din hand när ni sitter på en brygga, dricker gott och ser solnedgången. Helt plötsligt spelas Fields of gold upp varpå din älskade drar upp dig och börjar dansa spontant och nära med dig. Solen går ner, det är varmt ute. Fortfarande runt 22 grader och du har en filt i väskan. Spontanbadar nakna, musiken går fortfarande och du känner verkligen att nu är det sommar, spontaniteten är på topp och kärleken med.

Så ut på bryggan med din älskade, bada, mys och ha med lite musik och god dricka!

Nu är det SOMMARLOV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0