Ännu mer betalat

Till underbaraste Tunisien med pojkvännen. Förstår ni vad jag längtar bort från den här miljön?
Så sjukt stressad, förkyld och mensvärk. Vem kom på mensvärk? Den ska ta mig tusan dö.
Och den som kom på ipren ska få evigt liv om den så behagar.

I alla fall i mitt liv. Tänk er mensvärk utan ipren, täppt näsa utan nässpray eller slemhosta utan bisolvon.
Jag hade dött. Och det är precis det jag gjort de senaste dagarna men nu ser jag ljuset!

Så in i garderoben med mig och leta fram fina kläder till redovisningen imorgon. Woho!


Mitt liv: Facebook, Blogg.se, Google *bisolvon hostmedicin* och bilddagboken. Inte alls.


+
 

Mitt liv:
Bloggar, blogg.se, Aftonbladet, banken, skolan och Eriks skola. Eh..

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0