Allt ni INTE vill veta


Detta kronprinsessepar vars bröllop jag vet ALLT om.

Jag tror nämligen att jag vet mer om deras bröllop än vad jag kommer göra om mitt egna.
Detta jag inte vill veta men vet. Och tänker dela med mig av.


- Ikväll bjuds det på 25-rättersmiddag för Sveriges ledning på Ostindiefararen Götheborg. Madeleine är där.

-Götheborg styrde in fel i Stockholm på grund av en tappad propeller och därför var det svårstyrt.

- Carola ska sjunga.

- Huvudgästerna ska sitta i följande ordning runt ett runt bord, jag går åt vänster tror jag. -->
Victoria, Daniel, Drottningen, Westlings pappa, Filippa Reinfeldt, Kungen, Westlings mamma och Fredrik Reinfeldt.

- Polisen tror att det kommer ske något attentat.

- 20 uniformerade män övade idag. Hästarna som jag tror var 73 stycken övade igår. Då fick en häst spatt.

- Kungen ska följa Victoria halvvägs ner för mittgången där hon överlämnas och går resten med sin blivande make.

- Idag föll deras präst någonstans och gjorde sig jätteilla. Inte alls.

- Tidningen royal tror att de får barn inom ett år.

- De ska bo på nyrenorverade Haga Slott.

- Jonas Bergstöm kommer inte, Carl Philips ex kommer. Hans nuvarande är inte bjuden. [Hon kommer inte]

- Madeleine tros skäla HELA uppmärksamheten.

- Victoria väljer bort sina vänner och har med två av Daniels systerdöttrar och resten av europas mini-monarker varav den äldsta är en 12årig flicka.

- Daniel och Victoria har fem gyllene tecken på att de är perfekta ihop. Orkar inte dra upp dem. Men et av de är att Daniel föddes på Kungens kröningsdag eller vad det heter.

- Daniel har fått sitt eget vapen, snyggt.

- Ett helt läkarteam kommer finnas där om något skulle hända paret.

- Westlings släkt får bo på hotell och resten av Europas monarker på slottet, tror jag inte.

- Bröllopet kostar 100 miljoner.

- De har en egen specialdesignad tårta, liksom.. hallå? Det är ju självklart!

- Hör och häpna, Daniel är INTE nervös än...

Ja, ni förstår. Kill me. Tragiskt att jag läser sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0